Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou
Svobodová, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti se sportovním vybavením a módou" je ve své konečné podobě užitečným zdrojem informací, rozšiřující znalosti marketingového oddělení ve společnosti HERVIS Sport a móda s. r. o. o svých zákaznících. Cílem práce je získání informací o spokojenosti zákazníků Hervisu ve třech různých městech České republiky, které může marketingové oddělení této společnosti dále využít a zahrnout do svých plánů ke zlepšování současné situace. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech společných pro všechny prodejny. Vybrané otázky, které se nedotazují pouze na Hervis obecně, ale odpovědi na ně záleží přímo na tom, jakou prodejnu respondent navštěvuje, jsou dále graficky zachyceny samostatně. Na základě analýzy grafů byly vypracovány závěry a doporučení pro tuto společnost. Výsledky: Výsledky zkoumání ukázaly, že jsou zákazníci téměř se všemi aspekty, na které se dotazník tázal, spíše spokojeni nebo spokojeni. Zároveň...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.